Saturday, February 27, 2010

Forum Integriti Alam Sekitar

Ahli JPP telah dijemput untuk menyertai satu forum iaitu 'Forum Integriti Alam Sekitar'. Forum yang berlangsung pada 25 Februari 2010 bertempat di Institut Integriti, Malaysia Jalan Duta telah membariskan beberapa panel yang hebat. Antara panel-panel yang membuat pembentengan adalah:
  1. Y. Brs. Engr. Gurmit Singh, Pengerusi, Centre for Environment, Technology and Development Malaysian (CETDEM) dengan tajuk To save our planet, is there any hope?: What you can do as an individual?
  2. Y. Bhg Tan Sri Dr. Salleh Mohd. Nor, Presiden Persatuan Pecinta Alam Malaysia dengan tajuk Bumi yang terancam: Apa yang akan diwariskan kepada generasi akan datang?
  3. Cik Ratna Devi Nadarajan, Ketua Pegawai Eksekutif, persatuan Pengguna-pengguna standard Malaysia dengan tajuk Integriti Alam Sekitar: Peranan Pengguna memulihara alam sekitar.
  4. Encik Karam Singh Walia, Pengurus/Assignment Editor, Alam sekitar dan Aduan rakyat TV3.
Forum dipengerusikan oleh moderator Dr. Ir. Shamsudin Haji Abd Latif, Timbalan Ketua Pengarah, jabatan Alam sekitar. Majlis diakhiri dengan pelancaran Kempem Kitar Semula dan Persekitaran Bebas Plastik yang disempurnakan oleh Puan Maya Karin Roeicke, Duta Alam Sekitar, WWF dan Y. Bhg Datuk Dr. Mohd Tap Salleh, Presiden IIM.

0 comments:

Post a Comment

MEMIMPIN ke arah yang lebih baik
AMANAH dalam menggalas tugas dan tanggungjawab
BERKHIDMAT untuk kepentingan bersama

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons